reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Bošková

Lenka Bošková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som zmenila zamestnanie. Som mama :))). V diskusiách kallista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

O dojímavom sobáši, na ktorom som nebola

Lenka Bošková

O dojímavom sobáši, na ktorom som nebola

Nedávno sme dostali pozvanie na svadbu manželovej sesternice. Však normálka, nie? A predsa bola tá svadba iná a zároveň nádherná...

  • 13. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 326x
  • 2
Dievčenská izba

Lenka Bošková

Dievčenská izba

...ktože by ju nemal rád? Po dlhšom čase som znova "na prázdninách" u mamy. Sedím potme vo svojej dievčenskej izbe, vedľa mňa spí synček. Očami prechádzam po známych predmetoch. Mám ju veľmi rada. Chýba mi. Ešteže sa tu toho veľa nezmenilo.

  • 3. dec 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 742x
  • 2
Tú ženu obdivujem...

Lenka Bošková

Tú ženu obdivujem...

...pre mnoho vecí, ktoré sa tu napísať nedajú a tiež pre mnoho tých, ktoré tu spomenúť môžem. Nebudú zďaleka všetky, hádam len tie, ktoré mi práve prefrčali hlavou alebo som mala práve nejakú asociáciu.

  • 11. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 757x
  • 15
Bezdomovci a iná zberba

Lenka Bošková

Bezdomovci a iná zberba

...kráčajúc z prechádzky "motali" sa mne i manželovi pod nohami bezdomovci. Bolo práve po daždi, neviem, čo ich vyhnalo na cestu. Asi sa necítia dobre, keď im tečie do topánok...:(

  • 7. júl 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 962x
  • 13
List pre moju sestru alebo ako sa stať anjelom

Lenka Bošková

List pre moju sestru alebo ako sa stať anjelom

...dnes sa aj tak nikam nedovoláš, Boh si ráno zapol odkazovač...Nádej tu stále je a tento mocný virtuálny svet mi môžno pomože doručiť tento list.

  • 18. jan 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 664x
  • 6
reklama
...a zazvonil zvonec... :))

Lenka Bošková

...a zazvonil zvonec... :))

Čo som vám, deti moje, nestihla povedať.

  • 27. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 338x
  • 3
Keď nás je doma sedem

Lenka Bošková

Keď nás je doma sedem

Tento rok je presne 10 rokov od chvíle, keď sme si doma užívali čaro čiernobieleho vysielania...:)

  • 18. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 385x
  • 0
Žime každú sekundu - naplno.. a vážne

Lenka Bošková

Žime každú sekundu - naplno.. a vážne

..keď ostávajú už len spomienky.

  • 8. aug 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 373x
  • 1
Moja teta

Lenka Bošková

Moja teta

...vlastne to je moja prateta :).

  • 16. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 260x
  • 0
Keď sa učím, zlepšuje sa mi zrak :))

Lenka Bošková

Keď sa učím, zlepšuje sa mi zrak :))

...moje nedávane zistenie, ktoré postihlo možno aj vás.

  • 3. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 263x
  • 10
reklama
Urobím si leto

Lenka Bošková

Urobím si leto

Momentálne ma oziabajú ruky i nohy, ani neviem prečo. Sedím v byte, nedávno odvzdušnený radiátor by mal hriať...,ale? Tak si urobím leto, v spomienkach a vám cez tieto dávnejšie sľúbené fotky :)

  • 15. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 349x
  • 0
Jeseň v pivnici môjho strýka záhradníka

Lenka Bošková

Jeseň v pivnici môjho strýka záhradníka

Inšpirácia k jablkovým hodom...:)

  • 3. dec 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 057x
  • 2
Pocítili ste už váhu kameňa?

Lenka Bošková

Pocítili ste už váhu kameňa?

Kamene, hlavne tie väčšie (rozumej balvany), sú dosť ťažké, ak ich máte čo i len dvihnúť.  Ak vám ťažia dušu, nastala určite vážnejšia situácia.

  • 5. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 068x
  • 4
Boli ste už na Muráni?

Lenka Bošková

Boli ste už na Muráni?

Ak nie, poďte so mnou..., ak áno, myslím, že výlet si radi zopakujete:)).

  • 14. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 687x
  • 5
Ach tá technika...

Lenka Bošková

Ach tá technika...

Pojem skype sa už nadobro usádza minimálne v slovnej zásobe počítačových fajnšmekrov. Ja osobne som túto vymoženosť zažila iba včera..

  • 12. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 368x
  • 5
reklama
Sny si nedám zobrať

Lenka Bošková

Sny si nedám zobrať

Najlepšie sny sú tie, ktoré sú takmer neuskutočniteľné. Ak by sa dali ľahko realizovať, už by neboli snami. (Štefan Hríb)  Človek, ktorý  nesníva, zadržiava v sebe jed rovnako ako človek, ktorý sa nepotí a tiež v sebe zadržiava jedy. (nejaká filmová postava nejakého filmu)

  • 2. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 058x
  • 3
STEPNÝ VLK ll.

Lenka Bošková

STEPNÝ VLK ll.

...stratené poznámky sa našli, tu sú myšlienočky, čo ma oslovili :). Rada sa s nimi podelím, myslím, že niektoré sú naozaj trefné pre mnohých. Niektoré na zamyslenie, iné takpovediac omínajúce ako kamienok v topánke, ďalšie ironické. Všetky pravdivé. Nech sa páči..

  • 22. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 339x
  • 2
Stepný vlk

Lenka Bošková

Stepný vlk

Povedz mi, čo čítaš a ja ti poviem, kto si. Túto vetu mnohí z nás poznajú. Chcejúc, aby aj o mojom ockovi mohli mnohí povedať, kto je, čo je a vediac, že zatiaľ číta len noviny alebo vkladné knižky, som mu jednu veľmi ochotne vypožičala, aby si už teda niečo prečítal. A tu sa mi podarilo jedno malé faux pas.

  • 19. jún 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 664x
  • 19
Paradox

Lenka Bošková

Paradox

Život je plný paradoxov. Každý to vie, no ja som v piatok zaregistrovala jeden naozaj akutálny.

  • 10. apr 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 459x
  • 8
Aj diplomovka je na niečo dobrá :)

Lenka Bošková

Aj diplomovka je na niečo dobrá :)

Samozrejme, nielen na získanie titulu :)), no i preto, že za poriadne a možno i zaujímavo urobenú diplomovku dnes môžete dostať i odmenu (možno) :o).

  • 17. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 506x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu