reklama

Viete vôbec, že je už november?

Žijeme rýchlo. Ale zjavne nie tak rýchlo, aby nás niekto niekde (do niečoho) súril, nútil, štval, naháňal či tlačil.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Voľakedy dávno, v roku 1997, som si predplatila časopis Eva. Myslím, že to bol celkom vydarený ročník. Neskôr som počas výšky objavila Miau a keďže tam bolo naozaj dosť čítania, bola som mu verná zopár rokov. Dovtedy, kým som tam nenarátala 60 celostranových reklám. Nečítala som len "lifestyle" časopisy, aby to nevyznelo ako reklama. Bavili ma aj Knižná či Historická revue. Posledná menovaná až doteraz.

Napriek tomu sa mi stane aj teraz, že dám šancu nejakému ženskému časopisu. A potom znova dlho nie. Naposledy to bola októbrová Emma, kde, musím sa priznať, zaujal hlavne darček. A tak, pri piatkovom obede (6.10), som ju listovala a reku, pošlem nejaké súťaže. Aké bolo moje sklamanie, keď posledná možnosť zapojenia sa do októbrových (!) súťaží bol 5. október. Nuž, majú smolu tie súťažíchtivé čitateľky, ktoré si ju kúpili neskôr. Hm. Už to je dosť, že určite nielen ja som si musela zvyknúť na, pre mňa veľmi zvláštny, jav, že dámske MESAČNÍKY, Emmu nevynímajúc, asi používajú nejaký čudný kalendár zvaný Kto skôr, v snahe predbehnúť konkurenčný časopis a sú v stánkoch o pár týždňov skôr, ako by sa patrilo. Pardón za to dlhé súvetie.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Aké bolo moje prekvapenie, keď dnes (11.10), idúc z potravín som zahliadla NOVEMBROVÉ číslo Emmy, nemusím hádam písať. Som jej veľmi občasnou čitateľkou (sem tam darček, sem tam téma), neviem teda, kedy prichádza do predaja a viem, že to nie je svetový problém, ale toto? Čiže moje aktuálne októbrové číslo už nie je aktuálne, lebo je aktuálne novembrové? U nás doma je október, ale keď tak rozmýšľam, v BA je už možno november... Aj keď normálne by to malo byť skôr na východe, tak už neviem...

V spomínaný piatok som napísala do redakcie Emmy, nech mi skúsia adekvátne vysvetliť, ako je to s tými súťažami. Zatiaľ žiadna odpoveď. Možno by mali zmeniť periodicitu vydávania časopisu z mesačníka na dvojtýždenník či týždenník. Pokiaľ je niekomu známy dôvod takéhoto predčasného vychádzania dámskych mesačníkov, považujte moje zamyslenie za bezpredmetné. Vďaka :).

Lenka Bošková

Lenka Bošková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som zmenila zamestnanie. Som mama :))). V diskusiách kallista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu