reklama

Moje rande s Hubertom

Ak ste s niekým dlhšie, začnete si všímať jeho chyby či nedostatky... Aj keď nie úmyselne... Ale stalo sa.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

V Tatrách som tak trochu naozaj bola počas braneckého výcviku niekedy zo strednej školy, ak tak môžem nazvať prechádzku po Tatranskej magistrále a návštevu Strážok.

Druhýkrát tak ozajstne to bolo na zraze mladých Rysy dva roky po sebe, kde som zdolala Rysy a o rok to bola túra na Zbojnícku chatu.

Teraz, už ako pracujúci ľud, sa snažím ísť do Tatier, ak sa dá, ale už pobývame v hoteli. A práve o tom som chcela. Už dávnejšie, v roku 2008, keď sme sa prvýkrát rozhodli s drahým pre hotel, ubytovali sme sa v Huberte v Gerlachove. Keď človek má prvú skúsenosť s pobytom v 4-hviezdičkovom hoteli, možno tak trochu žasne a hlavne si asi užíva. My sme si to teda vychutnávali. Veľká izba, kozmetika, uteráky, župany, výťahom až pomaly k bazénu a to jedlo..., hm, no parádička. Príjemný personál a pekné okolie hotela.Vtedy sme vyšli takmer na Kriváň :). Pokiaľ si matne spomínam, tak asi len na Malý. Nevadí. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nuž tak teda samozrejme sme si pobyt o rok zopakovali, ale priviedli sme ďalších so sebou. Už sme sa pohybovali po hoteli ako doma a ešte sme si stále užívali a vychutnávali, hotel, služby, atď... Dali sme túru na Sliezsky dom a po magistrále dolu Ostrvou. Pekné. A hotel sme samozrejme odporúčali iným.

Bola som aj v 2010, 2012, 2013 a 2014, ale to sme bývali inde, lebo nás bolo faaakt veľa či sme chceli vyskúšať aj niečo iné po založení rodiny. V 2010 sme boli na Téryho chate a ešte na túre cez Bystré sedlo. Potom sem mali drobca, takže dva roky žiadna túra, ja vlastne tri roky, lebo manžel si to neskôr vymašíroval na Rysy a Jahňací štít a v dobývaní vrchov mal predo mnou náskok. Ja som sa prechádzala so synčekom popri vodopádoch a tak... Ako satisfakcia bola túra k Zelenému plesu a aby to nebolo tak zase aj nabudúce a nabudúce, boli sme rok na to aspoň na chate Plesnivec, so synčekom v nosiči. Tak som mala spokojnú dušičku. Potom som si do Tatier zobrala pestúnku a tak minulý rok sme ten Kriváň dali.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tento rok sme dali ubytovaniu v Huberte znova šancu. Tešila som sa na známe miesta. I keď ma čakal len výstup z hotela k preliezkam so synčekom a dcérkou. Manžel si zatúroval myslím na Kôprovský štít, v počte výstupov ho asi nedobehnem :).

Lenže s malými deťmi ste aj viac v hoteli, a ako som spomenula vyššie, ak ste s niekým alebo niekde častejšie, začnete si všímať...Keďže v našom termíne nemali voľné kapacity úplne od začiatku, ubytovali sme sa najprv vo Vile Horec, čo je samostatná budova vedľa hotela s obdobnými izbami, len... s väčším neporiadkom. Balkón nepozametaný, záclony či parapeta..., čisté veci vyzerajú inak. Batérie v kúpeľni v značne opotrebovanom stave, rozumej nie úplne funkčné. Keďže sme sa však mali presťahovať do hotela, čert to ber, povedali sme si. Keď už sme boli v hoteli, dúfali sme, že to bude lepšie. No, ani nie. Lampa na izbe nesvietila, telka fungovala na heslo a odtok vo vani netesnil. Škoda, škoda. Bonusom bolo, keď neviemktorý večer počas večere, vypadla elektrina, našťastie nebola to vina hotela, čosi kdesi mala problém polovica popradského okresu. Nuž ale, taký veľký hotel mohol mať generátor, toť môj názor. O pol jednej v noci prúd naskočil, to si viete predstaviť, svetlá, telka, všetko začalo svietiť, hrať... A vy i deti spia... Šoky nalačno!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Osobne by som si s Hubertom ešte jedno rande dala. Pretože jeho česť naozaj zachraňuje milý personál či výborná kuchyňa alebo dajme tomu i obrovský detský kútik. Apropó, preliezky. E,e. Nedobre. Okrem upozornenia, že v areáli s preliezkami, ktorý patrí k hotelu, ste na vlastnú zodpovednosť, niektoré drevené preliezky majú dobré časy za sebou, drevo je práchnivé. Nerozumiem, že to zodpovedných v hoteli nemrzí.

Taktiež sa nemôžem zbaviť pocitu, že mnoho, mnoho vecí je tam od vzniku hotela pôvodných, a predsa, čas robí svoje. Akoby do obnovy hotela neinvestovali, len do najnutnejších vecí. 

Osobne by som si s Hubertom ešte jedno rande dala. Len keby nežil zo svojho dobrého mena po minulé roky. Dúfam, uvidím.

Lenka Bošková

Lenka Bošková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som zmenila zamestnanie. Som mama :))). V diskusiách kallista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu