reklama

Podnikateľka roka z nej nebude, ale...:)

Uplynulý víkend sme navštívili manželovho kolegu. Reč sa samozrejme zvrtla i na naše ratolesti. A tak som sa dozvedela, ako sa vychováva budúca úspešná generácia :).

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Domáci okrem bábätka majú aj skoro 6-ročnú malú slečnu, ktorá vyrastá s množstvom zvierat v dome. Zo dvadsať papagájov, pes, korytnačka a škrečky. Priznám sa, o chove škrečkov nemám veľa vedomostí, akurát, že je potrebné nejaké to akvárium (to som u domácich videla), piliny apod.

To, že malá Emka má ku zvieratkám pozitívny vzťah, mi bolo jasné hneď, ako som videla jej starosť o psíka. No rodičia ju vedú aj k praktickým schopnostiam. Keďže škrečky sa rýchlo množia, narodilo sa aj im zo päť mladých a tak Emka navštívila spolu s ockom chovateľskú predajnú výstavu domácich miláčikov...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán domáci nám rozprával, ako ju tam posadil na stoličku a ona naozaj s plnou vážnosťou mladé popredala. Jeden mladý škrečok stál 1 euro. Dokonca mali to "šťastie", že práve vtedy tam škrečky nemal nik iný. No a utŕžené peniaze poputovali Emke do pokladničky.

To sme sa už všetci dospelí návštevníci uznanlivo vyjadrovali, že ich mohla popredať aspoň päťkrát drahšie :)) Uvidíme, ako dopadne náš návrh, pretože v akvárku sú už ďalšie mladé...

Lenka Bošková

Lenka Bošková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som zmenila zamestnanie. Som mama :))). V diskusiách kallista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu