reklama

Zakladám rodinnú tradíciu... (Výlet pre dospelých.)

Boli ste už na Tokaji? Ja áno. V sobotu, 29.9.2012, už druhýkrát a zatiaľ sa mi tam páči. Áno, áno, hovorím o Dni tokajských pivníc. Toť malý fotoriport:

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo hovorím o rodinnej tradícii? Prvýkrát sa mi totiž naskytla možnosť navštíviť toto podujatie práve minulý rok. Náš malý drobec mal akurát 2 mesiace, takže to bolo isté ako tak, že pôjdeme. Ale napokon sme šli a boli sme radi, hlavne môj manžel :), keďže ja som okrem iného šoférovala späť..

To síce znamenalo, že som sa zúčastnila len kultúrneho programu, kukla na stánky a tak, len si usrkla z burčiaku a nejakého vínka hneď na začiatku, no a čo sa týka návštevy pivníc - absolvovala som len jednu, súkromnú a tam som ochutnala úžasný muškát, ale len v bobuľovom stave :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tento rok sme vyrazili už ráno o pol 8 a v sedemmiestnom aute nás bolo plno, samozrejme aj náš drobec. Tešila som sa, aj keď môj scenár dňa bol takmer totožný s minuloročným, pretože som bola až v dvoch pivniciach...:).

Do pivníc sa dostanete so vstupným lístkom, ktorý vyzerá nejako takto:

vstupný lístok
vstupný lístok 

Vedľa názvov pivníc, ktoré sa nachádzajú v obciach Veľká a Malá Tŕňa a Viničky (v Čerhove sa koná kult. program), sú avizované ochutnávky vín. Táto kvázi vstupenka obsahuje aj nejaké konzumné, ktoré môžete minúť na nákup vín či jedla.

Okrem osobnej dopravy sa tam dá dostať aj expres vlakom z Košíc. Cena spiatočného lístka je 3 ečka a aj keď tento rok bolo vypravených 12 vozňov, môžete dopadnúť aj takto:

SkryťVypnúť reklamu
reklama
držadlo vo vlaku
držadlo vo vlaku 

Keď už vojdete do jednej z pivníc, v každom prípade zaujímavej, či už je pôvodná alebo nová,

táto je asi nová
táto je asi nová 

môže vás tam čakať aj takýto džbán (pre neznalých veci slúžiaci na vylievanie nedopitého vína z vášho pohára) a niečo pod zub (ovocie, koláčiky, v tomto prípade rožky):

v pivnici
v pivnici 

Môžete tam zočiť aj takéto sudy:

celkom impozantné
celkom impozantné 

Nielen k vínku, ale aj ku všakovakým dobrôtkam nám vyhrávali okrem muzikantov v bruchu aj tí ozajstní...

tancuj, tancuj
tancuj, tancuj 

Keď som zašla na chvíľočku prejsť sa do krásnych obrobených viníc, zlákali ma nielen na "pózy",

krásne okolie
krásne okolie 

ale i ochutnanie zabudnutného strapca, či aj na návštevu o rok.

Lenka Bošková

Lenka Bošková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som zmenila zamestnanie. Som mama :))). V diskusiách kallista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu