reklama

Komu niet rady..., alebo... už sa nečudujem.

Pri prvých lastovičkách-sťažnostiach na nekvalitu poskytovaných služieb v skostnatenej organizácii Slovenská pošta som ešte bola zhovievavá a myslela som si, že je to určite len náhoda. Myslela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (30)

Po rôznych trampotách, smerujúcich k tomu, aby sme už konečne bývali vo svojom, je to konečne skutočnosť. Samozrejme, okrem iných vecí, zmenili sme meno na zvončeku a poštovej schránke a to už určite tušíte, kde to väzí.

Napriek tomu, že sme tak učinili hneď, ako sme začali v novom byte bývať, pekne krásne pokračovalo doručovanie poštových zásielok na adresu bývalého majiteľa a jeho rodiny. Sme tu už 4. mesiac a myslíte si, že sa niečo zmenilo???! Nie, nie, vôbec nie.

Nezmenilo sa vôbec nič, napriek tomu, že asi tak po mesiaci som bola na pošte, ktorú máme tak 50 m od vchodu, upozorniť sympatického pána na túto skutočnosť. Bol veľmi ochotný s tým, že si poznačil naše priezvisko a adresu - na papierik. A to bola asi 1. chyba. No keď som v schránke našla ústrižok na vyplatenie rodičovského príspevku dcére majiteľov, už to bolo priveľa. S manželom sme zašli na poštu znova, ale to už za vedúcou doručovateliek, dúfajúc, že to bude mať väčšiu váhu, keďže si to poznačila do nejakého zošita. No ale, mýlka. Naďalej veselo chodili zásielky z bánk, poisťovní či od operátorov. Samozrejme, viem, tu možno namietnuť, že chybu urobili i bývalí majitelia, keďže napriek tomu, že nám svätosväte sľubovali, že zmenu adresy všade nahlásili, nestalo sa tak. No ale, necítim sa byť ich sekretárkou, hlavne keď človek pozisťuje všetko možné, čo mu "predali".

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď sa u nás znova hromadili zásielky, pani vedúca nám povedala, že ona nám už nepomôže, že to sa už musíme sťažovať na hlavnej pošte (v KE). Pomimo nám vysvetľovala, že si to nevie vysvetliť, ako je to možné, že to možno spôsobila nejaká lietačka (zastupujúca doručovateľka) - čo pochybujem, lebo tá nepozná stálych obyvateľov ako stála doručovateľka.

Tak manžel "milerád" sa vybral na hl. poštu a podal písomnú sťažnosť. Hovorí, príde nám odpoveď, uvidíme, ako to vyriešia. Vyslovila som pochybnosť, či vôbec príde. A prišla. Asi 2 týždne dozadu, plná prázdnych slov a satisfakcia? Žiadna. Ak mám ich odpoveď zhrnúť do jednej, jedinej vety, znela by asi takto: Vôbec si neviem predstaviť, ako sa to mohlo stať. Všetko. Ani slovo o tom, ako to riešili s kompetentnými a či vôbec. Mám pocit, že nie. Pretože naša schránka sa znova pravidelne plní zásielkami Slovenskej pošty na adresu bývalých majiteľov.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Takže tak, komu niet rady...alebo...už sa nečudujem, vôbec, to je pošta, Slovenská.

Lenka Bošková

Lenka Bošková

Bloger 
  • Počet článkov:  81
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Momentálne som zmenila zamestnanie. Som mama :))). V diskusiách kallista. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu